Dacă mergeți cu taxiul zilnic sau de 2-3 ori pe lună probabil ați văzut chiar și întâmplător în multitudinea de postări pe facebook, poza de mai jos. A fost momentul culminant când au început discuțiile în contradictoriu referitoare la UBER :

reclama radio guerilla
Foto via Facebook

O reclamă a UBER-ului ca oricare alta la postul Radio Guerilla a creat un adevărat asalt al taximetriștilor , pe pagina de facebook a postului de radio, unde au dat numeroase rating-uri de o stea. Toată această “mișcare” , care a început pe un grup de Facebook ”Clubul Taximetriştilor”, a dus la o scădere a rating-ului postului de radio de la 5 la 4,6 și la o adevărată mediatizare a acestui conflict – Impactul social media.

Așa că fiind student în anul II la Master – Marketing și comunicare în afaceri mi-a venit ideea să abordez o temă diferită și ieșită din comun pentru lucrarea de disertație. Am ales Brandul UBER din cauza numeroaselor reacții cauzate de acest scandal apărut într-un mod neașteptat între ambele companii mai sus menționate.

Ajută-mă să realizez o cercetare despre Impactul Social-Media asupra comportamentului uman pentru a-mi face lucrarea de disertație cât mai obiectivă și inovativă completând chestionarul de mai jos.

Rezultatele chestionarului mă vor ajuta să observ fenomenul de comunicare cu scopul influenţării publicului prin intermediul social-media. De sinceritatea răspunsurilor va depinde reușita cercetării mele, așa că nu trebuie să vă faceți griji în privința confidențialității datelor dumneavoastră.

Dacă aveți nelămuriri legate de chestionar sau alte detalii referitoare la subiectul acesta îmi puteți scrie un mail (andrei.panait [@] ugal.ro) sau lasa un mesaj prin intermediul formularului de contact.  Veti primi un raspuns aproape imediat 🙂

Vă asigur de confidenţialitatea datelor, întrucât numai eu voi putea vedea şi centraliza răspunsurile dumneavoastră.  Vă mulţumesc pentru timpul acordat!

Completează chestionarul